بورس کالا

در هفته منتهی به ۳ دی ماه یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۶ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در تالار صنعتی و معدنی به ترتیب سیمان، فولاد و سنگ آهن و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مواد پلیمری، قیر و وکیوم باتوم، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده بودند.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۲۸ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۸ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون  و ۶۳ هزار تن سیمان، ۲۲۰ هزار و ۸۲۸ تن فولاد، ۷۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۶ هزار تن خاک روی، ۱۰ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۴۶۰ تن مس، ۸۸۰ تن روی، ۴۰۰ تن کک و ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۴ هزار و ۱۹۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۲ هزار و ۴۰۷ تن مواد پلیمری، ۶۹ هزار و ۷۹ تن قیر، ۵۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۹ هزار و ۶۳۸ تن مواد شیمیایی، ۲۵ هزار تن لوب کات، ۱۷ هزار و ۶۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۹۰ تن روغن پایه، یک هزار و ۳۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۵۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۹۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها