تالار

در هفته منتهی به ۱۲ آذر ماه یک میلیون و ۸۵۸ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۲۳ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم معاملات در تالار محصولات صنعتی و معدنی به ترتیب به سیمان، فولاد و سنگ آهن اختصاص داشت و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز قیر صدرنشین شد و مواد پلیمری و وکیوم باتوم در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۵۱۵ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۶ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون  و ۱۶۶ تن سیمان، ۲۱۸ هزار و ۹۴۱ تن فولاد، ۵۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۳۰ هزار و ۶۸۵ تن روی، ۱۰ هزار تن چدن، ۸ هزار و ۴۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۱۲۰ تن مس، ۲۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۳۱ هزار و ۷۲۹ تن انواع کالا به ارزش ۵۴ هزار  و ۶۹۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۰۶ هزار و ۹۵۰ تن قیر، ۸۴ هزار و ۷۱۱ تن مواد پلیمری، ۷۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۱ هزار و ۳۸۳ تن مواد شیمیایی، ۲۲ هزار تن لوب کات، ۶ هزار و ۵۸۰ تن گوگرد و ۵ هزار و ۴۴۹ تن روغن پایه معامله شد.

همچنین ۱۱ هزار و ۲۷۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها