image.png

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص عرضه املاک شهرداری در بورس کالا گفت: معاملات بورس کالا به عنوان تالار شیشه‌ای برای مردم قابل رصد و کاملا شفاف است و  از طرفی روند معاملات نیز با سرعت و سهولت بیشتر انجام می‌ شود بنابراین سبب از بین رفتن تشریفات مزایده و سهولت در واگذاری‌ها می‌شود.

به گزارش «کالاخبر»؛ ابوالفضل فلاح در نشست معاونین مالی سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران درباره عرضه املاک شهرداری در بورس کالا گفت: یکی از  موضوعاتی که می خواهیم از بازار سرمایه بهره مند شویم، بحث مولدسازی دارایی ها،املاک و اموال غیر منقول و نقدینگی آن است.

وی  با تاکید بر شناسایی املاک شهرداری افزود: سازوکاری که بازار سرمایه در اختیار ما گذاشته این است که حواله غیر نقد پیمانکار را به عنوان آورده نقدی پیمانکار می پذیرد و آنها نیز می توانند با اخذ کد بوررس کالا و شرکت در معاملات املاک شهرداری  در بورس، طلب خود را دریافت کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد: معاملات بورس کالا به عنوان تالار شیشه‌ای برای مردم قابل رصد و کاملا شفاف است و  از طرفی روند معاملات نیز با سرعت و سهولت بیشتر انجام می‌ شود بنابراین سبب از بین رفتن تشریفات مزایده، سهولت در واگذاری‌ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران می‌شود.

وی ادامه داد: افق ما در این زمینه بسیار روشن است زیرا با این اقدام  هیچ ملک رها شده ای در مجموعه شهرداری وجود نخواهد داشت و نسبت به شناسایی تمامی املاکی که طی دوره های گذشته در اختیار مجموعه های مختلف غیراز شهرداری قرار گرفته است مجدانه عمل خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها