فلاح

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در رابطه با آمادگی بورس کالا برای عرضه املاک مازاد دولتی در قالب روش‌های مختلف، گفت: آمادگی در بورس کالا برای عرضه املاک وجود دارد و این بستر در بورس کالا فراهم است و هیچ مشکلی وجود ندارد. وی با تاکید بر این نکته که این رویکرد بسیار مورد توجه  شهردار تهران، قرار گرفته است اظهار داشت: با پذیرش املاک در بورس‌کالا، این اطمینان حاصل می‌شود که فروش و واگذاری این املاک در آینده مشکلی مواجه نخواهد شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایسنا، ابوالفضل فلاح در نشست بررسی عملکرد و اقدامات معاونت مالی  طی ۴ ماه اخیر که با حضور شهردار تهران، معاونان و مدیران کل حوزه معاونت و اساتید دانشگاهی برگزار شد؛ پیاده‌سازی خزانه‌ واحد در شهرداری تهران را سبب یکپارچه‌سازی حساب‌های شهرداری با هدف جلوگیری از رسوب نقدینگی، افزایش شفافیت سازمانی، برقراری انضباط مالی، بازبینی و یکپارچه‌سازی در سامانه‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد عنوان کرد.

وی ایجاد سامانه مدیریت مطالبات و بدهی را  از دیگر اولویت ها و اقدامات معاونت مالی و اقتصاد شهری عنوان کرد و افزود: این سامانه سبب شناسایی و احصاء مطالبات شهرداری تهران از دولت، دستگاه‌ها، ارگان‌های نظامی و اشخاص حقوقی و حقیقی، شناسایی بدهی‌های شهرداری اعم از تسهیلات بانکی، اوراق و سایر بدهی‌ها و برنامه‌ریزی برای پرداخت بدهی‌ها از طریق ابزارهای مالی می‌شود.

فلاح با اشاره به حذف چک از سیستم مالی شهرداری تهران، بیان داشت: با این اقدام هم جعل چک از بین می‌رود و هم سرعت عملیات مالی و ارایه خدمات به ارباب رجوع بالا می‌رود و قابل ردگیری و ردیابی است. همچنین در کنار سامانه صیاد، سامانه‌ای در حال طراحی است که حقوق و دستمزد پرسنل به صورت یکپارچه به ذینفع نهایی پرداخت شود.

به گفته وی، هوشمندسازی فرایندها در نظام مالی سیستم‌های شهرداری کاملاً دستی است و ما را دچار خطا می‌کند و سبب شده تا آمار دقیقی از طلب پیمانکار و خودمان از سایر نهادها را نداشته باشیم.

معاون شهردار تهران،در رابطه با آمادگی بورس کالا برای عرضه املاک مازاد دولتی در قالب روش‌های مختلف، گفت: آمادگی در بورس کالا برای عرضه املاک وجود دارد و این بستر در بورس کالا فراهم است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر این نکته که این رویکرد بسیار مورد توجه  شهردار تهران، قرار گرفته است اظهار داشت:  با پذیرش املاک در بورس‌کالا، این اطمینان حاصل می‌شود که فروش و واگذاری این املاک در آینده مشکلی مواجه نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها