بنزین

با وجود افزایش ذخایر بنزین آمریکا و کاهش تقاضا برای بنزین در این کشور، افزایش قیمت نفت، قیمت بنزین در آمریکا را به بالاترین رقم از ۲۰۱۴ رسانده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، انجمن اتومبیل آمریکا اعلام کرد به دنبال افزایش قیمت جهانی نفت به بالاتر از ۹۲ دلار در هر بشکه، قیمت بنزین در آمریکا هم افزایش یافته و به بالاترین رقم از سپتامبر ۲۰۱۴ رسیده است. متوسط قیمت داخلی بنزین در آمریکا ۳.۴۲۳ دلار در هر گالن اعلام شده است.

روند افزایش قیمت بنزین در آمریکا برای ششمین هفته پیاپی ادامه داشت و متوسط قیمت آن در ۳۱ ژانویه به ۳.۳۶۶ دلار در هر گالن رسید.

متوسط قیمت بنزین در تمام ایالت‌های آمریکا در روز گذشته بالاتر از ۳ دلار در هر گالن بود، حتی در تگزاس، می‌سی‌سی‌پی، آرکانزاس و آلاباما که معمولاً پایین‌ترین قیمت بنزین را دارند. متوسط قیمت بنزین در ایالت کالیفرنیای آمریکا در روز جمعه ۴.۶۶۳ دلار گزارش شده است.

اطلاعات انجمن اتومبیل آمریکا نشان می‌دهد متوسط قیمت بنزین در آمریکا در ماه گذشته میلادی برابر با ۳.۲۸۸ و در سال گذشته در همین زمان برابر با ۲.۴۴۳ دلار در هر گالن بوده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش خود در هفته منتهی به ۲۸ ژانویه اعلام کرد ذخایر بنزین در این کشور رو به افزایش بوده و تقاضا برای بنزین کاهش یافته است. بنابراین عامل افزایش قیمت بنزین در این کشور بالا رفتن قیمت نفت خام است و اگر افزایش قیمت نفت ادامه داشته باشد، قیمت بنزین باز هم بالا می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها