محمود شایان

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن می گوید: طرح فروش متری مسکن در بورس کالا اقدام بسیار خوبی خواهد بود که مردم بتوانند سپرده‌گذاری کرده و برای خودشان یا فرزندشان به صورت متری خرید مسکن انجام دهند و بعد از گذشت چند سال به مرور صاحب خانه شوند. شایان البته از اقدام‌های مهم برای به سرانجام رسیدن طرح فروش مترین مسکن در بورس کالا خبر داده است.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایبِنا، محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن درباره وضعیت اجرای طرح فروش متری مسکن در بورس کالا گفت: یکی از کارهایی که در بدو ورود به بانک مسکن از سرمایه‌گذاری مسکن خواستم مطابق با طرح و برنامه بانک پیش ببرد، فروش متری ساختمان (مسکن) در بورس کالا بود.

وی با بیان اینکه مجوز شورای فقهی بانک مرکزی را برای این اقدام اخذ کردیم، گفت: در شورای فقهی بورس ابهام‌هایی وجود دارد که در حال مکاتبه هستیم اما سایر اقدام‌ها انجام شده و آماده‌ایم پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، طرح را اجرایی کنیم.

شایان تاکید کرد: اجرای این طرح (فروش متری مسکن در بورس کالا) اقدام بسیار خوبی خواهد بود که مردم بتوانند سپرده‌گذاری کرده و برای خودشان یا فرزندشان به صورت متری خرید مسکن انجام دهند و بعد از گذشت چند سال به مرور صاحب خانه شوند.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: طرح خرید متری مسکن به مرور جایگزین تسهیلات مسکن جوانان خواهد شد و برای مردم مطلوبیت خواهد داشت، چرا که می‌توانند ارزش پولشان را متناسب با قیمت آپارتمان حفظ کنند.

  • متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها