فیروزی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا، سرمایه‌ها به جای بازارهای سوداگرانه به بخش‌های تولید هدایت می‌شوند.

به گزارش کالاخبر به نقل از سنا، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی درباره عرضه خودرو در بورس کالا، تصریح کرد: برای از بین بردن بازار ثانویه، رقابتی شدن و تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو، موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از جمله طرح‌هایی بود که مجلس یازدهم آن را در دستور کار قرار داده است.

فیروزی افزود: بیشترین تاثیر این طرح در کنترل سوداگری است؛ یعنی راه خرید و فروش‌های کاذب و سودجویانه که فضا را ملتهب می‌کند، می‌بندد و مانع کالای سرمایه‌ای شدن خودرو می‌شود. علاوه بر این، به ارتقای کمی و کیفی خودروسازی و قطعه‌سازی کمک می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خودروسازان باید قیمت تمام شده (مشخصات و قیمت قطعات و غیره) را به صورت برخط اعلام کنند تا متقاضیان از آن مطلع شوند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بورس کالا بستری رقابتی است، عنوان کرد: افراد می‌توانند با اعتماد بیشتر در رقابت با یکدیگر به کشف قیمت‌های واقعی و منطقی کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها