طی هفته منتهی به ۲۳ مهرماه، در حالی ۵۵ کیلوگرم انواع شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۱۷۵ و ۱۷۸ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتي و معدني در مجموع ۸۷ هزار و ۱۹۳ تن انواع کالا با ارزشي بیش از ۲۳۰۶ ميليارد ريال معامله شد.

گفتنی است در تالار مذکور، ۷۱ هزار و ۹۳۰ تن انواع مقاطع فولادي، ۴۵۶۰ تن انواع مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن،۱۰ هزار و ۵۶۰ تن آلومینیوم و ۳ تن کنسانتره فلزات گرانیها مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلي و صادراتي تالار فرآورده هاي نفتی و پتروشيمي، ۳۰۸ هزار و ۹۵۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۳۶۶۷ ميليارد ريال به فروش رسید. در اين تالار، ۱۶۲ هزار و ۹۸۶ تن انواع قير، ۴۰ هزار و ۳۴۹ تن مواد پليمري، ۶۶ هزار و ۱۶۰ تن وکيوم باتوم، ۱۰ هزار تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۲۶۸ تن مواد شيميايي، ۱۰۹۰ تن عایق رطوبتی و ۷۱۰۰ تن گوگرد معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۱۶۵۰ تن شکرسفید، ۳۱۰۰ تن ذرت، ۱۵۰ تن دانه های روغنی، ۵۰۰ تن روغن خام و ۶۰۰ تن برنج بود.

براساس این گزارش، در هفته منتهی به ۱۶ مهرماه، در مجموع ۴۰۳ هزار و ۱۱۶ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۶۰۷۷ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها