مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران می گوید شهرداری تهران با هدف صرفه جویی اقتصادی در یک سال اخیر و با رویکرد جدید، نیازهایش را از طریق سازوکارهای بورس کالا تامین کرده که این موضوع هم اکنون به شکل خرید کالا با قیمت مناسب در جریان است.

به گزارش کالاخبر ، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در گفت و گویی با خبرگزاری فارس (متن کامل) درباره تشکیل خزانه واحد و انجام خریدها در بورس کالا برای صرفه‌جویی‌های اقتصادی گفت: خریدها توسط شهرداری از بورس کالا با قیمت مناسب در حال انجام است.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید اهمیت صرفه جویی های شهرداری تهران از کانال بورس کالا تصریح کرد: میزان و چگونگی هزینه کردن بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر اینکه باید بررسی شود و این قضیه مدنظر باشد که درآمدها چگونه حاصل شود، همزمان چگونه هزینه کردن هم حائز اهمیت است. نباید مصارف بی‌جا و غیرکارشناسی انجام شود. تشکیل خزانه واحد در این راستا حائز اهمیت بود و باعث شد که رقم هر منطقه در میزان صرفه‌جویی‌ها محقق شود.

شهرداری تهران در یک سال اخیر با رویکرد جدید، تامین نیازهایش از بستر بورس کالا را در دستورکار قرارداده است و حتی در تازه ترین اقدام نیز قرار است با پذیرش املاک شهرداری تهران در بورس کالا به زودی عرضه املاک مازاد شهرداری تهران در بازار فرعی بورس کالا انجام میگیرد.

آنچه باید درباره فروش املاک مازاد شهرداری تهران در بورس کالا بدانیم:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها