رئیسی

جمعی از سهامداران بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با تشکر بابت از سرگیری دوباره عرضه خودرو در بورس کالا، خواستار تداوم عرضه خودرو و همچنین عرضه کالاهای شرکت‌های مشمول قیمت‌گذاری دستوری در تالار شیشه‌ای شدند.

به گزارش کالاخبر  و به نقل از ایرنا، جمعی از سهامداران و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر بابت از سرگیری دوباره عرضه خودرو در بورس کالای ایران، خواستار تداوم عرضه آن و همچنین عرضه کالاها، محصول ها و خدمات دیگر شرکت‌های مشمول قیمت‌گذاری دستوری در تالار شیشه‌ای شدند.

آنچه باید درباره اهمیت عرضه خودرو در بورس کالا بدانید:

متن این نامه که خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نوشته و منتشر شده، بدین شرح است:

همان گونه که مستحضرید به‌تازگی عرضه دوباره خودرو در بورس کالا اجرایی شده است که این موضوع از چند جنبه قابل تامل و در خور تقدیر و تحسین از حمایت‌های حضرتعالی و تصمیمات دولت سیزدهم در راستای شفافیت و تقویت اقتصاد و بازار سرمایه و نیز ایجاد امیدواری در مردم است.

نخست این که عرضه خودرو در بورس کالا مقدمه‌ای برای توزیع تمام خودروهای داخلی در بورس و همچنین در راستای از میان رفتن قیمت‌گذاری دستوری، کوتاه‌شدن دست دلالان، رسیدن خودرو به متقاضیان و مصرف‌کنندگان نهایی و عدالت و شفافیت در فروش و واقعی شدن قیمت خودرو است.

از سوی دیگر با حذف دلالان و واسطه‌ها، سود واقعی به شرکت‌های خودروساز و در نهایت سهامداران بازار سرمایه و همچنین جامعه ۵۰ میلیونی سهامداران عدالت که بعضاً از اقشار کم‌درآمد و کم بضاعت هستند، خواهد رسید. به علاوه این که با تصویب عرضه دوباره خودرو در بورس کالا این روزها شاهد معاملات بهتر سهامداران در گروه خودرویی و همچنین کلیت بازار سرمایه هستیم.

از این رو با تشکر از جنابعالی بابت حمایتی‌ که از بازار سرمایه با اتخاذ تصمیمات و تصویب مصوبات گوناگون دارید، علاوه بر درخواست تداوم و استمرار عرضه خودرو در بورس خواهشمند است در راستای احقاق حقوق سهامداران، تدابیری اندیشیده و تصمیماتی گرفته شود تا عرضه کالاها، محصولات و خدمات دیگر شرکت‌ها نیز که مشمول قیمت‌گذاری دستوری هستند، در بورس اتفاق بیفتد.

خبر آخر | ۸ خودروی جدید در بورس کالای ایران پذیرش شد

خبر آخر | روز گذشته در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران، خودروهای هایما در دو مدل S۷ و S۵ از گروه ایران خودرو، لاماری ایما از گروه آرین پارس موتور، دایون y۵ از گروه خودروسازی ایلیا، وانت دو کابین کاپرا از گروه بهمن موتور، کامیونت ۶ تن فاو تایگر (Tiger V) و کشنده تک محور CA۴۱۸۰ از گروه سیباموتور، کامیون فورس و امپاور هم از گروه بهمن دیزل، ۸ محصول خودرویی جدید از ۶ گروه خودروسازی بودند که در بورس کالای ایران پذیرش شد.

رویداد نزدیک |  ۲۱ تیر سال جاری طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس تصویب شد و حالا در عرضه نخست، ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن چهارشنبه هفته جاری ۲۶ مرداد در بورس کالا عرضه می شود. 

با هم این مطالب را مرور کنیم:

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها