کاظم موسوی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شفافیت در عرضه و تقاضا، تعادل قیمت‌ها، قطع دست دلالان از بازار خودرو و حفظ و ارتقای روند تولید را از مزایای عرضه خودرو در بورس کالا برشمرد.

به گزارش کالاخبر به نقل از تسنیم، کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: خودرو در حال حاضر یکی از کالاهای مهم و ضروری جامعه تلقی می‌شود و با سرعت زندگی ماشینی کنونی می‌بایست ملزومات تسهیل خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان از سوی دولت تامین شود و مجلس نیز بدین منظور ریل‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتفاع هر دو طرف خودروساز و مصرف‌کننده از فروش بورسی خودرو تصریح کرد: در عرضه خودرو در بورس کالا معاملات در یک بستر شفاف انجام می‌شود و ضمن اینکه قیمت‌ها در مقایسه با قیمت‌های بازار متعادل‌تر است، موجب امیدواری خودروسازان در حفظ و ارتقای روند تولید و همچنین قطع دست دلالان و سوداگران از بازار است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با تاکید بر اینکه کالای خودرو در بورس کالا در یک فضای رقابتی سالم و بدور از تبعیض به فروش می‌رسد، گفت: در فروش بورسی خودرو شفافیت بر عرضه و تقاضا حاکم خواهد بود.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: در این شیوه فروش دیگر شاهد گلایه‌های مصرف‌کنندگان نسبت به عدم اجرای عدالت نخواهیم بود و در نتیجه یک جهش یا حرکت سالم و با بصیرت و عدالت به معنای واقعی کلمه در عرصه فروش خودرو ایجاد خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها