فتح اله توسلی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس میگوید: هر چه ظرفیت مبادلات مالی در بستر بورس کالا بیشتر شود، باعث بهبود وضعیت ترسیم شده و کاهش مفاسد ناشی از گردش بالای مالی در شهرداری‌ها خواهد شد.

به گزارش کالاخبر به نقل از خبرگزاری دانشجو، فتح‌اله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درباره خرید کالا و ملزومات شهرداری تهران از بورس کالا گفت: هر چه ظرفیت مبادلات مالی در بستر بورس کالا بیشتر شود، باعث بهبود وضعیت ترسیم شده و کاهش مفاسد ناشی از گردش بالای مالی در شهرداری‌ها خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر، عمق بخشیدن به بازار سرمایه با ورود شهرداری تهران، می‌تواند به تقویت بورس کالا نیز منجر شود و گامی در راستای فعال‌تر شدن بورس کالا است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه درباره اهمیت ارائه پروژه‌های عمرانی و تعیین پیمانکار شهرداری در بورس کالا گفت: هرچقدر داده‌ها به صورت شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد، باعث می‌شود کسانی که توانمندتر هستند، بدون ارتباطات و رابطه وارد فرآیند کار شوند. البته مشروط به این است، افراد تصمیم‌گیر در این مسئله به طور واقعی به گفته‌های خود عمل کنند.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه این مسئله به ایجاد شفافیت کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: مثلاً پروژه‌های بزرگ مثل برخی بزرگراه اگر در بورس کالا ارائه شود، پیمانکاران قدرتمندتری برای مشارکت در این پروژه اقدام می‌کنند که ممکن است به کاهش هزینه و افزایش کیفیت منجر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها