آتی

در بازار قراردادهای آتی در هفته پایانی شهریور بیش از ۵۲ هزار قرارداد به ارزش ۲۵۳ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۴۸ هزار قرارداد به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان بود.

به گزارش کالاخبر ، در هفته منتهی به ۳۱ شهریور، ۵۲ هزار و ۴۵۱ قرارداد آتی به ارزش نزدیک ۲۵۳ میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد ۴۷ هزار و ۸۱۴ قرارداد زعفران به ارزش نزدیک ۲۱۲ میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۳ هزار و ۵۷۵ قرارداد به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان در سه موعد تحویلی مهر، آذر و بهمن ۱۴۰۱ در هفته منتهی به ۳۱ شهریور دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن هزار و ۶۲ قرارداد به ارزش یک میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان در دو موعد تحویلی مهر و آذر ۱۴۰۱ روبه رو بود.

از لحاظ حجم زعفران با سهم ۹۱ درصدی بیشترین سهم را از کیک معاملات قراردادهای آتی در اختیار داشت و از لحاظ ارزش نیز همین دارایی پایه با سهم ۸۴ درصدی سهم بیش‌تری نسبت به صندوق طلا و نقره در معاملات آتی داشت.

۵۲ هزار قرارداد آتی دست به دست شد

۵۲ هزار قرارداد آتی دست به دست شد

۵۲ هزار قرارداد آتی دست به دست شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها