محصولات شیمیایی

انجمن صنایع شیمیایی آلمان (VCI) پیش‌بینی کرد که تولید شرکت‌های فعال در این حوزه در سال ۲۰۲۲ میلادی با ۸.۵ درصد کاهش روبه‌رو خواهد بود.

به گزارش کالاخبر به نقل از نیپنا، انجمن صنایع شیمیایی آلمان پیش‌بینی تولید سالانه خود را دوباره به‌دلیل تحولات خیره‌کننده در بازار گاز و برق کاهش داد و پیش‌بینی کرد که تولید مواد شیمیایی به استثنای داروها در سال ۲۰۲۲ میلادی ۸.۵ درصد کاهش می‌یابد.

پیش‌بینی پیشین انجمن صنایع شیمیایی آلمان در ماه ژویئه از کاهش ۴.۰ درصدی تولید حکایت داشت، این در حالی است که در ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی، انجمن صنایع شیمیایی آلمان افزایش ۱.۵ درصدی در تولید مواد شیمیایی را پیش‌بینی کرده بود.

انجمن صنایع شیمیایی آلمان اکنون برآورد می‌کند که تولید مواد شیمیایی این کشور اروپایی از جمله داروها در سال ۲۰۲۲ میلادی ۵.۵ درصد کاهش خواهد یافت.

براساس اعلام این انجمن، درباره اینکه آیا سهمیه‌بندی گاز طبیعی طی زمستان امسال در آلمان ضروری خواهد بود یا خیر، تردید وجود دارد.

در این بیانیه آمده است که آمادگی‌ها برای کمبود گاز بسیار جدی بود، چشم‌انداز تجاری برای ماه‌های آینده مبهم و ترس از رکود اقتصادی بالاست، یکی از نتایج می‌تواند تعطیلی کارخانه‌های تولید مواد شیمیایی باشد.

انجمن صنایع شیمیایی آلمان اعلام کرد که چالش‌های عظیم رقابت‌پذیری شرکت‌های ما و در نتیجه آینده آلمان را به‌عنوان کشوری صنعتی در معرض خطر جدی قرار می‌دهد و کاهش تولید نخستین گام است.

تولید صنایع شیمیایی آلمان در سه ماه دوم امسال نسبت به دوره مشابه پارسال ۸.۲ درصد و نسبت به سه ماه پیش از آن ۵.۲ درصد کاهش یافته است.

انجمن صنایع شیمیایی آلمان اعلام کرد که مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید طی دوره مورد بررسی در کارخانه‌های تولید صنایع شیمیایی کمتر از سطح عادی و ۸۱.۴ درصد بوده است.

در این بیانیه آمده است: تولید در همه بخش‌ها سقوط کرده است زیرا صنایع شیمیایی-دارویی کشور عواقب تنش‌های مسکو-کی‌یف را با قیمت‌های نجومی انرژی، افزایش شدید هزینه‌های مواد خام و تنگناهای مداوم عرضه پشت سر می‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها