• ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
  • کد خبر: 80235
کبالت

ایالات متحده معدن کبالت جدیدی را با توجه به افزایش نیاز باتری خودروهای برقی افتتاح می کند چون قانون آب و هوایی اخیراً مشوق ها را برای خودروهای الکتریکی با مواد داخلی افزایش می دهد.

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران، انتظار می رود از معدن کبالت Jervois Global در آیداهو، سالانه ۲۰۰۰ تن سنگ مایل به آبی استخراج شود.

این معدن در کوه‌های رودخانه سالمون در ارتفاع ۸۰۰۰ فوتی از سطح دریا واقع شده است. برایس کراکر، مدیر اجرایی شرکت استرالیایی جروویس گلوبال گفت که این معدن در ماه فوریه به تولید کامل خواهد رسید و سالانه ۲۰۰۰ تن سنگ مایل به آبی استخراج می کند.

کبالت یکی از اجزای حیاتی باتری‌های لیتیوم یونی است که برق ماشین‌های الکتریکی و کامیون‌ها را تامین می‌کنند. تقاضا برای کبالت از سوی خودروسازان در حال پیشی گرفتن از عرضه است.

قیمت کبالت در سال گذشته دو برابر شد و به ۳۲ دلار در هر پوند رسید و به قیمت فعلی ۲۷.۷۵ دلار سقوط کرد. قانون آب و هوا و مالیات و قانون کاهش تورم که در ماه آگوست تصویب شد، شامل مقرراتی است که در راستای توسعه زنجیره تامین باتری در ایالات متحده است که به طور بالقوه به نفع تامین کنندگان داخلی مواد معدنی کلیدی مانند کبالت است.

چین بزرگترین تولید کننده کبالت تصفیه شده در جهان است. کبالتی که از معدن آیداهو می آید برای خودروسازان ارزشمندتر می شود زیرا به خودروهای آنها برای دریافت اعتبار مالیاتی واجد شرایط کمک می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها