پورابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بسته پیشنهادی مشترک دولت و مجلس در زمینه لایحه بودجه ۱۴۰۲ میگوید، با مبنا قرار گرفتن تصمیم های در لایحه دولت و اقدام های مهم مجلس در این زمینه، مسیر بسیار خوب و روشنی در انتظار بازار سرمایه خواهد بود.

به گزارش کالاخبر به نقل از تسنیم، مجید عشقی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره رفع چالش‌ها در بازار سرمایه گفت: بحث افزایش سودآوری و لزوم تشکیل سرمایه و رشد سرمایه‌گذاری از جمله مشکلات عمده‌ای است که در بلندمدت دست‌به‌گریبان شرکت‌ها می‌شود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در کمیته مشترکی که تشکیل شده است، مواردی را برای بودجه سال آینده در نظر بگیریم که ضمن افزایش سود شرکت‌ها، زمینه رشد سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی تاکید کرد: به طور حتم احکامی را در این کمیته خواهیم داشت که منجر به رشد و سودآوری شرکت‌ها خواهد شد.

بسته پیشنهادی بازار سرمایه در راه است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این برنامه گفت: پس از بررسی گزارش‌های ارائه شده تصمیم گرفته شد که آسیب شناسی بازار سرمایه در کمیته‌ای مشترک بین مجلس و وزارت اقتصاد و در قالب یک تصمیم مهم عملیاتی شود.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: قرار است ظرف ۱۰ روز آینده پیشنهادها مرتبط به این مسائل از جمله مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار بگیرد و هم‌زمان اقداماتی مانند قیمت‌گذاری دستوری که نباید در دستور کار قرار بگیرد در قالب یک گزارش مشخص جمع‌بندی و در شورای‌عالی به تصویب برسد، در نهایت با امضای مشترک وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس‌جمهور ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: با مبنا قرار گرفتن این تصمیمات در لایحه دولت و اقدامات مهم مجلس در این زمینه مسیر بسیار خوب و روشنی در انتظار بازار سرمایه خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها