کنگره چین

بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین (CPC) در پکن افتتاح شد. شی جین پینگ به نمایندگی از کمیته مرکزی نوزدهمین حزب کمونیست چین گزارشی را در کنگره ارائه کرد و مأموریت ها و وظایف مسیر جدید دوره جدید را تشریح کرد. در گزارش ی که از نظر می گذرد نکات برجسته رییس جمهور چین در این کنگره آمده است.

به گزارش کالاخبر ، هدف CPC این است که اساسا مدرنیزاسیون سوسیالیستی را از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۵ تحقق بخشیده و جامه عمل بپوشاند و از چین یک کشور سوسیالیستی مدرن بزرگ بسازد که از سال ۲۰۳۵ تا اواسط این قرن کشوری آباد، قوی، دموکرات، به لحاظ فرهنگی پیشرفته، همدل و زیبا باشد.

برای ساختن یک کشور سوسیالیستی مدرن از هر نظر، ما باید قبل از هر چیز توسعه با کیفیت بالا را دنبال کنیم. ما باید به طور کامل و صادقانه فلسفه توسعه جدید را در همه وجوه و حوزه ها اعمال و اجرا کنیم، اصلاحات را برای توسعه اقتصاد بازار سوسیالیستی ادامه دهیم، فضای باز با استانداردهای بالا را ترویج دهیم و تلاش ها برای تقویت الگوی جدیدی از توسعه که بر اقتصاد داخلی متمرکز بوده و دارای تعامل مثبت بین جریان های اقتصادی داخلی و بین المللی است را تسریع کنیم.

ما باید یک اقتصاد بازار سوسیالیستی در سطح بالا بسازیم، یک سطح صنعتی مدرن ایجاد نماییم و احیای روستایی و زراعی را به طور جامع ترویج دهیم و همینطور توسعه سازمان یافته منطقه ای و گشایش در سطوح بالا را ارتقا دهیم.

برای رسیدن به رشد اقتصادی باید بر اقتصاد واقعی متمرکز بود. ما صنعتی سازی جدیدی را پیش خواهیم برد و برای تقویت قدرت چین در تولید، کیفیت محصول، هوافضا، حمل و نقل، فضای مجازی و توسعه دیجیتال اقدام خواهیم کرد.

برای تسریع حرکت و انتقال به مدل توسعه سبز ما یک استراتژی بقاء جامع را پیاده سازی و اجرا خواهیم کرد، صنایع سبز و کم کربن را تقویت خواهیم کرد و در نهایت روش های تولید و زندگی سبز و کم کربن را ترویج می دهیم. ما همچنین پیشگیری و کنترل آلودگی را تشدید خواهیم کرد تا آسمان را آبی، آب را شفاف و زمین را عاری از آلودگی نگه داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها