بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۹ مهر، ۲ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۲۵۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۲۲ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته ماقبل از لحاظ حجم، رشد ۲۵ درصدی و از لحاظ ارزش، رشد ۴۸ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در این روز شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۰۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵۹ هزار میلیارد ریال بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۳۹ تن سیمان، ۴۰۴ هزار تن سنگ آهن، ۷۴۶ هزار و ۸۵۴ تن فولاد، ۸۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار و ۲۵۰ تن روی، ۷ هزار و ۳۲۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۲۴۹ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۹ کیلوگرم شمش طلا و ۴۰۰ تن کک دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۱ هزار و ۵۵ تن انواع کالا به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۵ هزار و ۹۶۹ تن مواد پلیمری، ۱۲۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۰ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۵ هزار و ۶۶۲ تن مواد شیمیایی، ۲۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۳۰۳ تن روغن پایه، ۶۴۰ تن عایق رطوبتی و ۱۱۵ هزار و ۶۳۰ تن قیر معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵ هزار و ۸۳۳ تن کالا بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها