آتی

در بازار قراردادهای آتی در هفته نخست آبان بیش از ۹۱ هزار قرارداد به ارزش ۳۸۸ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد که نسبت به هفته قبل از آن، افزایش ۱۳ درصدی در حجم و ۴ درصدی در ارزش قرارداد را تجربه کرد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۸۵ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۳۲۳ میلیارد تومان بود.

به گزارش کالاخبر ، ۹۱ هزار و ۳۲۴ قرارداد آتی به ارزش نزدیک ۳۸۸ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۶ آبان دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد، متعلق به زعفران با ۸۴ هزار و ۷۰۲ قرارداد به ارزش بیش از ۳۲۲ میلیارد و ۷۳۲ میلیون تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۵ هزار و ۳۳۹ قرارداد به ارزش نزدیک ۶۳ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان در سه موعد تحویلی آذر و بهمن ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ در هفته منتهی به ۶ آبان دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن یک هزار و ۲۸۳ قرارداد به ارزش نزدیک ۲ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در دو موعد تحویلی آذر و دی ۱۴۰۱ روبه رو بود.

از لحاظ حجم و ارزش، زعفران به ترتیب با سهم ۹۳ درصدی و ۸۳ درصدی بیشترین سهم را از کیک معاملات قراردادهای آتی در اختیار داشت و صندوق طلا با سهم ۶ درصدی از حجم کل و ۱۶ درصدی از ارزش کل در جایگاه دوم قرار داشت.

۹۱ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

۹۱ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

۹۱ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها