تالار صادراتی

۱۳۷ هزار و ۶۵۰ تن انواع محصول صنعتی و پتروشیمی به ارزش بیش از ۱.۵ همت در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته گذشته فروخته شد. تالار صادراتی در هفته منتهی به ۲۰ آبان برای نخستین بار عرضه شمش فولادی را تجربه کرد که با استقبال فعالان فروخته شد.

به گزارش کالاخبر ، ۱۳۷ هزار و ۶۵۰ تن انواع محصول صنعتی و پتروشیمی به ارزش بیش از ۱.۵ همت در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته گذشته فروخته شد. تالار صادراتی در هفته منتهی به ۲۰ آبان برای نخستین بار عرضه شمش فولادی را تجربه کرد که با استقبال فعالان و با رقابت ۲.۵ درصدی مشتریان، بالاتر از قیمت پایه، فروخته شد.

در معاملات هفته گذشته تالار صادراتی، بیشترین حجم معامله شده متعلق به قیر با دادوستد ۱۲۶ هزار و ۸۰۰ تن به ارزش نزدیک یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

همچنین در هفته گذشته ۱۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۱۴۷ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد و ارزش فروش ۵۲۰ تن اسلاک واکس سبک صادراتی ۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان بود.

در هفته‌ای که سپری شد، ۴۰۰ تن عایق رطوبتی به ارزش ۶ میلیارد تومان دادوستد شد.

در هفته سوم آبان ۲۵۰ تن الکیل بنزن خطی به ارزش ۳۹۳ هزار دلار (براساس دلار نیمایی معادل ۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان) و ۲۰۰ تن الکیل بنزن سنگین به ارزش ۱۹۲ هزار دلار (براساس دلار نیمایی معادل ۵ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان) معامله شد.

همچنین ۲۰۰ تن ادودسیل بنزن با ارزش ۲۴۰ هزار دلار (با احتساب دلار نیمایی معادل ۶ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان) در هفته قبل دادوستد شد.

۱۳۷ هزار تن کالا در بورس کالا صادر شد/ استقبال از صادرات شمش فولادی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها