اختیار آتی

در بازار قراردادهای آتی در هفته منتهی به ۲۵ آذر نزدیک ۷۰ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۴۲۴ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد. زعفران به لحاظ حجم و صندوق طلا به لحاظ ارزش در رتبه نخست ایستادند.

به گزارش کالاخبر ، ۶۹ هزار و ۷۵۴ قرارداد آتی به ارزش بیش از ۴۲۴ میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان در بازار مشتقه در هفته منتهی به ۲۵ آذر دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی به لحاظ حجم در هفته ای که سپری شد، متعلق به زعفران با ۴۸ هزار و ۱۱۰ قرارداد به ارزش بیش از ۱۵۸ میلیارد و ۱۹۸ میلیون تومان برای ۳ موعد تحویلی دی و اسفند سال ۱۴۰۱ و اردیبهشت ۱۴۰۲ بود.

برای صندوق طلا نیز ۱۶ هزار و ۳۶۳ قرارداد به ارزش بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان در ۲ موعد تحویلی بهمن ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ در هفته منتهی به ۲۵ آذر دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن هزار و ۸۲۰ قرارداد به ارزش نزدیک ۴ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان در یک موعد تحویلی دی ۱۴۰۱ روبه رو بود.

زعفران با سهم ۶۹ درصدی در حجم بیشترین سهم را از حجم قراردادهای آتی در اختیار داشت و با سهم ۳۷ درصدی در ارزش کل قراردادهای آتی در جایگاه دوم بعد از صندوق طلا ایستاد.

سهم صندوق طلا نیز از حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۲۷ درصد و ۶۱ درصد بود.

نزدیک ۷۰ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

نزدیک ۷۰ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

نزدیک ۷۰ هزار قرارداد آتی در بورس کالا دست به دست شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها