سلیمی

علیرضا سلیمی گفت: مدل عرضه خودرو در بورس موفق عمل کرده است و با عرضه همه خودروها در بورس، دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود و کمک بزرگی در راستای شفافیت به این حوزه می شود.

به گزارش کالاخبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عضو هیات رئیسه مجلس نحوه عرضه خودرو در بورس کالا را موفق دانست و گفت: ساماندهی صنعت خودرو با عرضه مستمر در بورس کالا صورت می‌گیرد.

علیرضا سلیمی با اشاره به مزایای عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: با عرضه همه خودروها در بورس دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود و اقدامات بزرگی در راستای شفافیت به این حوزه انجام می‌شود، چون حاشیه سود ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی در فروش برخی خودروها نصیب دلالانی می‌شود که هیچ توجیهی برای این امر وجود ندارد.

عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: عرضه خودر در بورس کالا مسئله صنعت خودرو را سامان می‌دهد و اگر قرار است از منابع عمومی پولی گیر کسانی بیاد مشخص و معلوم است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی دلالان حاشیه این سود را به جیب می‌زنند و مردم از این موضوع منتقفع نمی‌شوند که با اقدام بورس کمک بزرگی برای ساماندهی صنعت خودرو صورت گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: مدل عرضه خودرو در بورس کالا موفق عمل کرده است از اعضای شورای عالی بورس در این زمینه تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها