• ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر: 83791
نیکل

برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که تولید جهانی نیکل در سال ۲۰۲۲ با ۲۱ درصد افزایش به ۳۳۰۰ هزار تن رسیده است و تولید در اندونزی، بزرگ‌ترین کشور تولیدکننده نیکل در جهان، با ۵۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل به ۱۶۰۰ هزار تن در سال ۲۰۲۲ رسیده است.

به گزارش کالاخبر ، بر اساس برآوردهای اولیه سازمان زمین‌شناسی ایالات‌متحده (USGS)، تولید جهانی نیکل معدنی در سال ۲۰۲۲ به ۳۳۰۰ هزار تن رسید و ۲۱ درصد بیشتر از ۲۷۳۰ هزار تن تولید شده در سال ۲۰۲۱ بود.

اندونزی با ۱۶۰۰ هزار تن فلز استخراج شده بار دیگر پیشرو در تولید نیکل بود و پس از آن فیلیپین با۳۳۰ هزار تن و روسیه با ۲۲۰ هزار تن قرار گرفتند.

سازمان زمین‌شناسی ایالات‌متحده گفت که تولید معدن نیکل در اندونزی حدود ۵۴ درصد افزایش یافته است که با راه‌اندازی مداوم پروژه‌های یکپارچه آهن نیکل و فولاد ضد زنگ تسهیل شده است.

سازمان زمین‌شناسی ایالات‌متحده اضافه کرد که میانگین سالانه قیمت نقدی نیکل بورس فلزات لندن در سال ۲۰۲۲، در مقایسه با سال ۲۰۲۱ که به افزایش استفاده از نیکل در باتری‌های خودروهای الکتریکی و ادامه تقاضای قوی برای فولاد ضد زنگ نسبت داده می شود، ۳۵ درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش کیتکو، میانگین ماهانه قیمت‌ها در ماه مارس به اوج خود رسید اما تا جولای شروع به کاهش کرد و برای باقی سال ثابت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها