سیمان

عرضه‌های سیمانی‌ها از امروز (یکشنبه ۸ مرداد) آغاز و دوشنبه (۹ مرداد) تداوم می یابد. در عرضه های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می برد. شرکت های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۲۲ میلیون تن سیمان به ارزش ۱۸.۹همت در بازار فیزیکی و ۱۲۸ هزار تن به ارزش ۱۸۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

به گزارش کالاخبر ، تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۸ مرداد میزبان عرضه یک میلیون و ۹۰ هزار و ۹۱۰ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۰۳ هزار و ۴۴۰ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۹۸ هزار و ۹۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۸۰ هزار و ۹۲۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۷ هزار و ۶۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

فروش نزدیک به ۲۲ میلیون تن سیمان تا هفته اول مرداد

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد ۲۳ میلیون و ۷۰۳ هزار تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۲۹ میلیون تنی مواجه و بیش از ۲۲ میلیون تن آن دادوستد شد و ارزش ۱۸ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان را ثبت کرد.

۱۲۸ میلیون گواهی تا هفته منتهی به ۶ مرداد

از ابتدای امسال تا هفته منتهی به ۶ مرداد، ۱۲۸ میلیون و ۴۰۲ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۲۸ هزار و ۴۰۲ تن سیمان به ارزش بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها