• ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 86526
سیمان

عرضه های سیمانی ها از امروز (یکشنبه ۵ شهریور) آغاز و دوشنبه (۶ شهریور) تداوم می یابد. در عرضه های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی در مجموع یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۹۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می برد و از نکات قابل توجه عرضه های امروز سیمان افزایش ۲۲ هزار تنی عرضه هاست. شرکت های سیمانی از ابتدای سال تا پایان مرداد، ۲۶.۵ میلیون تن سیمان به ارزش ۲۳ همت در بازار فیزیکی و ۱۴۵ هزار تن به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

به گزارش کالاخبر ، تالار سیمان در بورس کالا امروز یکشنبه ۵ شهریور میزبان عرضه یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۹۰ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است. از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، ۹۲۵ هزار و ۳۸۰ تن سیمان از نوع تیپ ۲، ۱۰۷ هزار و ۸۵۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۹۶ هزار و ۱۶۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۷ هزار و ۴۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

فروش ۲۵.۴ میلیون تن سیمان تا پایان مرداد

از ابتدای سال تا پایان مرداد ۲۸ میلیون و ۷۳۲ هزار تن انواع سیمان عرضه و با تقاضای ۳۴ میلیون ۸۱۵ هزار تنی مواجه و ۲۶ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۶۲۷ تن آن دادوستد شد و ارزش ۲۳ هزار و ۶۲ میلیارد تومان را ثبت کرد.

برنامه عرضه امروز سیمانی ها در بورس کالا

۱۴۱ میلیون گواهی در ۵ ماهه امسال

از ابتدای امسال تا پایان مرداد، ۱۴۵ میلیون و ۸۳۰ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۱۴۵ هزار و ۸۳۰ تن سیمان به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان معامله شد.

برنامه عرضه امروز سیمانی ها در بورس کالا

*مائده صالح

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها