بورس کالا

آمار معاملات بورس کالای ایران در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در این ماه ۱۳ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۳۸۵ تن انواع کالا به همراه ۲۹ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه آپارتمان به ارزش ۱۲۷ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد که نسبت به آذر ماه به ترتیب رشد ۱۶.۷ درصدی و ۷ درصدی در حجم و ارزش را تجربه کرد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی در دی ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۱۱ میلیون و ۱۴۴ هزار تن انواع کالا و ۲۹ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۸۱.۸ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۲۸۴ تن سیمان، ۴ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، یک میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۰۷ تن فولاد، ۵۲۰ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶۹ هزار و ۷۲۵ تن روی، ۳۶ هزار و ۲۰۶ تن مس، ۳۲ هزار و ۸۳۵ تن آلومینیوم، ۸۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۰۰ تن کک، ۲۰۰ تن چدن، ۱۷۵ تن سرب، ۵۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۹ دستگاه کامیون کشنده امپاور و کامیونت فورس در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در دی ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۱۸۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۳.۶ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۷۵۴ هزار و ۱۳۱ تن قیر، ۷۳۷ هزار و ۴۰۰ تن وکیوم باتوم، ۴۱۹ هزار و ۶۰۰ تن انواع مواد پلیمری، ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۵۲ هزار و ۴۶۳ تن مواد شیمیایی، ۴۶ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد، ۱۷ هزار و ۸۱۹ تن روغن، ۹ هزار و ۶۱۲ تن فرآورده های نفتی، یک هزار و ۸۶۰ تن گازها و خوراک ها، یک هزار و ۱۴۸ تن عایق رطوبتی و ۵۰۰ تن سلاپس واکس در این تالار به فروش رفت.

در تالار املاک و مستغلات نیز ۴ دستگاه آپارتمان مسکونی به ارزش ۶ میلیارد تومان به فروش رسید.

همچنین ۱۲۲ هزار و ۹۹۰ تن انواع محصول نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها