بورس کالا

آمار معاملات بورس کالای ایران در آخرین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در این ماه ۱۰ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به همراه ۲۰ دستگاه کامیون کشنده به ارزش ۱۳۳ هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی در اسفند ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۸ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۷۱ تن انواع کالا و ۲۰ دستگاه کامیون کشنده به ارزش بیش از ۸۶.۶ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۴ میلیون و ۵۵ هزار و ۹۳۰ تن سیمان، یک میلیون و ۹۰۹ هزار تن سنگ آهن، ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۸۱۵ تن فولاد، ۳۶۴ هزار و ۸۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸۹ هزار و ۶۵ تن روی، ۲۷ هزار و ۵۹۷ تن مس، ۳۱ هزار و ۱۰۵ تن آلومینیوم، ۹۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فوتون H۵ خودرو در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در اسفند ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۳۱۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۴.۶ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۸۶۶ هزار و ۹۶۵ تن قیر، ۶۷۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۱۵ هزار و ۲۵۰ تن انواع مواد پلیمری، ۱۸۰ هزار تن لوب کات، ۱۶۴ هزار و ۱۷۱ تن مواد شیمیایی، ۶۳ هزار و ۹۴۰ تن گوگرد، ۱۳ هزار و ۶۱۰ تن روغن، ۲ هزار و ۴۰۶ تن فرآورده های نفتی، یک هزار و ۸۹۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۴۰ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

همچنین ۳۰ هزار و ۹۷۵ تن انواع محصول نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها