فولاد

انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال۲۰۱۹میلادی، تولید فولاد خام جهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافت. این در حالی است که ایران رشد ۷.۱ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، انجمن جهانی فولاد اعلام کرد که از ابتدای ژانویه تا پایان مارس۲۰۱۹ میلادی ،۶۴ کشور فولادساز جهان ۴۴۴میلیون و ۱۱۶ هزار تن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با تولید مدت مشابه سال گذشته(۴۲۵ میلیون و ۶۰ هزار تن) ۴.۵درصد رشد نشان می دهد.

طی مدت یاد شده، تولید فولاد ایران با ۷.۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی،۶ میلیون و ۲۲۳هزار تن به ثبت رسید.همچنین تولید ۶۴ کشور فولاد ساز طی مارس ۲۰۱۹ میلادی به ۱۵۵میلیون و ۹هزار تن رسید که حاکی از رشد ۴.۹ درصدی نسبت مارس ۲۰۱۸ میلادی است.

در سوی دیگر تولید فولاد خام ایران در مارس ۲۰۱۹ با رشد ۱۹.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲ میلیون و ۲۳۵هزار تن افزایش یافت. این رقم در مارس سال گذشته یک میلیون و ۸۶۶ هزار تن بود.

طی سه ماهه نخست ۲۰۱۹، به ترتیب چین با تولید ۲۳۱میلیون و ۶۹ هزارتن، هند با ۲۷میلیون و۳۳۳هزار تن، ژاپن با ۲۴ میلیون و ۹۷۱ هزار تن، آمریکا با۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تن وکره جنوبی با ۱۸ میلیون و ۱۰۸ هزارتن ۵کشور برتر فولادساز جهان بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها