فولاد

انجمن جهانی فولاد گزارش داد: رشد تولید فولاد خام ایران در ۹ ماه نخست سال۲۰۱۹ میلادی به ۶ درصد رسید در حالی که تولید جهانی این محصول شاهد رشد ۳.۹ درصدی بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، طی ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی، ایران ۱۹ میلیون و ۳۱۸ هزارتن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با تولید سال گذشته (۱۸میلیون و ۲۱۸هزارتن)، ۶ درصد رشد نشان می دهد.

همچنین تولید فولاد خام ایران در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی با رشد ۳.۲ درصدی به۲ میلیون و ۱۳۰ هزارتن رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۶۵ هزار تن بود.

تولید ۶۴کشور فولادساز جهان نیز در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی یک میلیارد و ۳۹۱ میلیون و ۲۲۷ هزارتن ثبت شد که حاکی از رشد ۳.۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین میزان تولید فولادسازان جهان در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی، با ۰.۳ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۵۱میلیون و ۴۹۹هزار تن رسید. این رقم در سپتامبر سال گذشته ۱۵۱میلیون و ۸۹۸ هزار تن ثبت شد.

طی ۹ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ به ترتیب چین با تولید ۷۴۷ میلیون و ۸۲۴ هزارتن، هند با ۸۴ میلیون و۱۸۹ هزار تن، ژاپن با ۷۵میلیون و ۶۳۹ هزار تن، آمریکا با ۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن و کره جنوبی با ۵۴میلیون و ۱۳۰ هزارتن ۵کشور برتر فولادساز جهان بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها