فولاد

رشد تولید فولاد خام ایران در چهار ماه ابتدایی سال ۲۰۱۹ به ۶درصد رسید؛ این گزارش جدید انجمن جهانی فولاد است. طبق این گزارش تولید جهانی این فلز در مدت مورد بررسی با رشد ۴.۸درصدی همراه شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، انجمن جهانی فولاد اعلام کرد که  طی چهارماهه نخست سال جاری میلادی، ایران ۸ میلیون و ۳۸۸ هزارتن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با تولید سال گذشته(۷میلیون و ۹۱۷ هزارتن)، ۶ درصد رشد نشان می دهد.همچنین تولید فولاد خام ایران در آوریل ۲۰۱۹ با رشد ۲.۸ درصدی به۲ میلیون و ۱۶۵ هزارتن رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۱۰۶هزار تن بود.

تولید ۶۴کشور فولادساز جهان نیز در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی ۵۹۹ میلیون و ۸۵۷ هزارتن ثبت شد که حاکی از رشد ۴.۸درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین میزان تولید فولادسازان جهان در آوریل ۲۰۱۹ ، با ۶.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۵۶میلیون و ۶۷۱ هزار تن رسید. این رقم در آوریل سال گذشته ۱۴۷میلیون و ۲۴۵هزار تن ثبت شد.

طی چهار ماهه نخست ۲۰۱۹ به ترتیب چین با تولید ۳۱۴ میلیون و ۹۶۱ هزارتن، هند با ۳۶ میلیون و ۵۸ هزار تن، ژاپن با ۳۵ میلیون و ۱۲۴هزار تن، آمریکا با ۲۷میلیون و ۷۳۹ هزار تن و کره جنوبی با ۲۴میلیون و ۳۸۷هزارتن ۵کشور برتر فولادساز جهان بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها