فلزات

تولید شمش آلومینیوم شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی طی آبان ۹۸ شاهد رشد ۱۲ درصدی بود در همین حال میزان تولید کنسانتره مس نیز ۷ درصد افزایش یافت

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، طی آبان سال جاری میزان تولید شمش آلومینیوم شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی با رشد ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۳۸ تن رسید. این در حالی است که میزان تولید پودر آلومنیا نیز ۱۹ هزار و۷۸۲ تن به ثبت رسید که نشان از رشد یک درصدی نسبت به آبان ۹۷ دارد. طی آبان ۹۸ ایرالکو ۱۴هزار و ۶۷۹تن شمش آلومینیوم، شرکت آلومینیوم المهدی ۵ هزار و ۱۴۰تن و هرمزال ۴هزار و ۳۱۱ تن شمش آلومینیوم تولید کردند.

میزان تولید کنسانتره مس نیز در آبان ۹۸ با رشد ۷ درصدی به ۱۰۰هزار و ۶۳ تن رسید. با این حال تولید آند مس با افت ۲۴ درصدی به ۲۰هزار و ۹۸۳ تن کاهش یافت. همچنین تولید کاتد مس به  ۱۹هزار و ۵۷۸تن رسید که حاکی از کاهش ۹ درصدی نسبت به آبان ۹۷ است. طی این مدت میزان تولید مولیبدن با رشد ۳۳ درصدی به ۷۹۳ تن افزایش یافت.

عملکرد ۸ ماهه ۹۸ تولید فلزات اساسی

از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۹۸ میزان تولید شمش آلومینیوم به ۱۷۱هزار و ۳۳۴ تن رسید. تولید کنسانتره مس نیز ۷۹۱هزار و ۴۴۳ تن به ثبت رسید.

تولید آند مس و کاتد مس به ترتیب با رشد یک درصدی و ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به ۲۰۳هزار و ۸۰۱ تن و ۱۷۳هزار و ۷۸۹ تن افزایش یافتند. همچنین طی مدت یادشده، میزان تولید مولیبدن به ۵ هزار و ۴۲۵ تن رسید که حاکی از رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها