حسین ابراهیمی‌نسب

مدیر مجتمع مس شهربابک از رکورد تولیدات ماهیانه مجتمع مس شهربابک در فروردین سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: استخراج معدن میدوک و همینطور تولید کنسانتره و تولید آند ذوب خاتون آباد رکوردهای خود را جابجا کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از مس پرس، حسین ابراهیمی‌نسب مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها" با تلاش و کوشش حداکثری همکاران و حمایت مدیران ارشد، مجتمع مس شهربابک موفق به ثبت چندین رکورد جدید در تولیدات ماهیانه خود شده است.

وی افزود: کل استخراج معدن میدوک در فروردین ماه ۵ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۷۸۷ تن بوده در حالی که بالاترین رکورد ماهیانه در اسفند سال گذشته و ۵ میلیون و ۷۸ هزار تن بوده که ۱۳.۶ درصد نسبت به رکورد قبلی افزایش نشان می‌دهد.

ابراهیمی‌نسب ادامه داد: همچنین میزان تولید کنسانتره مصرفی ذوب خاتون‌آباد در این ماه ۳۶ هزار و ۲۲۸ تن بوده که نسبت به بالاترین رکورد ماهیانه در بهمن گذشته با رقم ۳۳ هزار و ۲۵۹ تن، ۸.۹ درصد افزایش داشته است.

مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: آند حاصل از کنسانتره ذوب خاتون‌آباد نیز ۷۷۷۳ بوده که در برابر رکورد قبلی در آبان ماه گذشته به میزان ۷۲۶۷ تن ۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی همچنین خبر داد: مجتمع مس شهربابک موفق شده در آند تولیدی ذوب خاتون‌آباد هم ۱۱ هزار و ۲۱۰ تن را به ثبت برساند که نسبت به رکورد بهمن ماه سال گذشته به میزان ۱۱ هزار و ۱۶۷ تن، ۰.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها