بورس کالا

در هفته منتهی به ۸ مرداد ماه ۸۹۵ هزار و ۸۱۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۲۲ و ۱۵۰ درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۶۱۱ هزار و ۸۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش ۳۰ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۵۹ هزار و ۶۷۷ تن فولاد، ۶ هزار و ۳۰ تن مس، ۵ هزار و ۴۵۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۴۰ تن شمش روی، ۵۰۶ هزار و ۹۶۰ تن سیمان، ۳۰ هزار تن سنگ آهن، یک کیلوگرم شمش طلا و ۳ هزار تن آهن اسفنجی معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۲ هزار و ۶۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۳۹ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۵۸ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، ۵۶ هزار و ۶۸۷ تن قیر، ۷۴ هزار و ۷۳۰ تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار و ۲۲۹ تن مواد شیمیایی، ۴۷ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۹۸۱ تن روغن پایه، ۲۰ تن آرگون، ۲ هزار تن سلاپس واکس، ۲۱۰ تن عایق رطوبتی و ۲ هزار و ۲۲۵ تن گوگرد معامله شد.

همچنین یک هزار و ۵۵۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها