سکوی مدال

براساس ارزش فروش محصولات شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی هفته گذشته به ترتیب شرکت های پالایش نفت اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، شرکت ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان، ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان، پتروشیمی اروند، مجتمع فولاد خراسان و شرکت معدنی وصنعتی چادرملو در جمع ۱۰ شرکت برتر بورس کالا قرار گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۱۳۱ هزار تن محصول وکیوم باتوم و لوب کات سبک ارزشی معادل ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در صدر ایستاد و برترین شرکت به لحاظ ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا در هفته ای که گذشت شد.
پس از شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با فروش ۴۰ هزار تن تختال C به ارزش ۶۰۸۰ میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.
شرکت ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۳۵۳۸ تن مس کاتد، سولفور مولیبدن، کنسانتره فلزات گران بها و مس کم عیار ارزش ۴۶۶۲ میلیارد ریالی را رقم زد و جایگاه سوم خود را حفظ کرد. 
پس از آن شرکت پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله ۱۴ هزار و ۶۳۶ تن انواع گریدهای پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر به ارزش بیش از ۴۲۶۷ میلیارد ریال چهارم شد.
شرکت ذوب آهن اصفهان با فروش ۲۸ هزار و ۲۷۰ تن میلگرد، تیرآهن و بنزن ارزشی بیش از ۴۱۲۹ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. 
پس از ذوب آهن نیز شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با ثبت معامله ۱۳ هزار و ۷۵۰ تن انواع ورق گالوانیزه موفق به ثبت ارزش ۴۰۱۱ میلیارد ریالی شد و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.
شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با دادوستد ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش ۳۹۵۹ میلیارد ریال رتبه هفتم را کسب کرد و بعد از آن شرکت پتروشیمی اروند با ثبت معامله ۱۵ هزار و ۴۴۱ تن محصول شامل سود کاستیک و پلی وینیل کلراید به ارزش ۳۲۱۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم جای گرفت. 
به گزارش «کالاخبر»، مجتمع فولاد خراسان با فروش ۲۲ هزار و ۴ تن سبد میلگرد و شمش بلوم ارزشی بیش از ۳۱۸۶ میلیارد ریالی را به ثبت رساند و نهم شد و در نهایت نیز شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ثبت معامله ۲۱ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم به ارزش ۳۰۱۷ میلیارد ریال دهمین شرکت برتر به لحاظ ارزش معاملات شد. گفتنی است جدول رده بندی ۱۰ شرکت برتر از نظر ارزش فروش محصولات در هفته گذشته به نسبت هفته ماقبل با تغییرات زیادی مواجه شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها