مجید عشقی

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سعی سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه اخیر ستاد هماهنگی اقتصاد دولت، بر این بود تا راهبردهایی به منظور کاهش هزینه های مصرفی صنایع تولیدی در بودجه در نظر گرفته شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، مجید عشقی رئیس سازمان بورس در گفت گو با پخش خبری ساعت ۲۱ در رابطه با اصلاح متن پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۱ به منظور حمایت از بازار سهام، اظهار کرد: پیشنهاداتی به منظور حمایت از بازار سرمایه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد دولت مطرح شده، که جزئیات بیش تر آن را روز شنبه وزیر اقتصاد ارائه خواهند کرد.

او تصریح کرد: مطابق مسائل مطرح شده در جلسات ستاد هماهنگی اقتصاد دولت، سعی مان بر این بود تا راهبردهایی را به منظور کاهش هزینه های مصرفی صنایع تولیدی در نظر بگیریم از سوی دیگر نیز قرار بر این است تا مطابق تصمیمات اتخاد شده یک میزان مبلغی به منظور حمایت از بازار سهام به صندوق تثبیت واریز شود.

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: اکنون یک بحثی که مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفت و رئیس جمهور نیز از آن استقبال کرد مربوط به افزایش قدرت صندوق تثبیت بازار سرمایه به منظور حمایت از بازار سرمایه در مواقع ضروری و بحرانی است.

عشقی بیان کرد : قرار است علاوه بر ردیفی که برای صندوق ثبیت بازار سرمایه در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده، در آمد های دیگر نیز از جمله انتقال سهام و نقدینگی به این صندوق تزریق شوند.

او در پایان درخصوص واریز ۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه، بیان کرد: مطابق مذاکره ای که در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد دولت صورت گرفته قرار است مبلغی بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان به منظور حمایت از سهم های حاضر در بازار سرمایه و ثبات این بازار به صندوق تثبیت واریز شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها