روسیه

شرکت یوروکِم (Eurochem) روسیه سهام بخش‌های مربوط به تجارت کود شرکت بورئالیس را می‌خرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت یورکِم (Eurochem) روسیه پیشنهادی برای خرید سهام بخشی از طرح‌های شرکت تولیدکننده مواد شیمیایی بورئالیس (Borealis) را ارائه داده است و این دو شرکت انتظار دارند که این معامله در نیمه دوم سال جاری میلادی به سرانجام برسد.

پیشنهاد ۴۵۵ میلیون یورویی (۵۱۳ میلیون دلار) یورکِم شامل خرید سهام واحد نیتروژن بورئالیس که شامل کود، محصولات فنی-نیتروژن و ملامین می‌شود.

در صورت نهایی شدن این قرارداد، یورکِم در سه مرکز تولید در فرانسه، آلمان و اتریش و در عین حال شبکه فروش و توزیع بورئالیس سهامدار می‌شود.

بورئالیس اعلام کرد که این پیشنهاد شامل بخش عمده سهم بورئالیس در کارخانه‌های تولید رویزر (Rosier) در بلژیک نمی‌شود. شرکت اتریشی اوام‌وی ۷۵ درصد از سهام بورئالیس را در اختیار دارد و ۲۵ درصد باقیمانده متعلق به شرکت اماراتی مبادله مستقر در ابوظبی است.

بورئالیس تأمین‌کننده کلیدی کودهای نیتروژن به بازارهای مختلف از جمله نیترات آمونیوم در فرانسه و کلسیم نیترات آمونیوم در آلمان، همچنین تامین کننده قابل‌توجهی از کودهای پیچیده در اروپاست.

بورئالیس اداره حدود ۶۰ انبار در سراسر قاره اروپا را عهده‌دار است، در همین حال یوروکِم در حال گسترش ظرفیت‌های تولید و توزیع جهانی خود است.

این شرکت اتریشی دسامبر پارسال نیز از برنامه خود برای خرید سهام شرکت بزریلی توزیع‌کننده کود هرینگر (Heringer) خبر داده بودخریدهای یورکِم سبب گسترش حضور قابل توجه این شرکت در اروپا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها