خودرو

پس از معامله امروز ۱۰۳ دستگاه خودروی کارا تک کابین و دو کابین بهمن موتور در بورس کالا، مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور ۵ اطلاعیه از پذیرش خودرو سواری JAC-J۴، خودرو سواری JAC-S۵ و خودرو وانت KMC-T۸ تولید شرکت کرمان موتور و همچنین خودرو فیدلیتی و دیگنیتی تولید شرکت بهمن موتور خبر داد.

به گزارش کالاخبر ، بورس کالای ایران در اطلاعیه های جداگانه از پذیرش ۳ محصول شرکت کرمان موتور و ۲ محصول شرکت بهمن موتور خبر داد.

در این اطلاعیه ها آمده است پذیرش محصولات مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و دومین جلسه هیأت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا صورت گرفته است.

محصولات پذیرش شده شامل خودروهای سواری J۴-JAC و JAC-S۵ و وانت KMC-T۸ شرکت کرمان موتور و فیدلیتی و دیگنتی شرکت بهمن موتور می شود.

تعهد عرضه در محصولات مذکور حداقل ۷۰ درصد از کل تولید سالانه است که در خودرو J۴-JAC این عدد ۹۴۵۰ دستگاه، خودرو JAC-S۵ برابر با ۶ هزار و ۱۶۰ دستگاه و در خودروی KMC-T۸ یک هزار دستگاه است.

در مورد خودروهای فیدلیتی و  دیگنتی حداقل عرضه به ترتیب ۴ هزار و یک هزار دستگاه در نظر گرفته شده است.

در تمامی این محصولات تولیدکننده ملزم به تناوب عرضه حداقل یک بار در ماه شده است.

براساس اطلاعیه بورس کالا، عرضه کالای پذیرش شده منوط به درج امید نامه آن در سایت بورس کالا دو روز قبل از عرضه است که مطابق ماده ۱۷ دستورالعمل پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در صورت عدم عرضه کالای مذکور در بورس ظرف مدت ۶ ماه پس از درج کالا در فهرست نرخ های بورس، پذیرش آن در بورس لغو شده و پذیرش مجدد منوط به طی فرآیند پذیرش است.

گفتنی است، امروز خودرو کارا متعلق به بهمن موتور برای نخستین بار در بورس کالا عرضه شد که در مجموع ۵۸ دستگاه خودرو کارا دو کابین و ۴۵ دستگاه کارا تک کاببن در تالار خودرو بورس کالا معامله شد.

اطلاعیه پذیرش کالای خودرو سواری JAC-J۴، تولید شرکت کرمان موتور

اطلاعیه پذیرش کالای خودرو وانت KMC-T۸، تولید شرکت کرمان موتور

اطلاعیه پذیرش کالای خودرو سواری JAC-S۵، تولید شرکت کرمان موتور

اطلاعیه پذیرش کالای خودرو فیدلیتی، تولید شرکت بهمن موتور

اطلاعیه پذیرش کالای خودرو دیگنیتی، تولید شرکت بهمن موتور

*مائده صالح

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها