بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۱ شهریور ماه ۲ میلیون و ۵۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد ۱۰ و ۳۳ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۶۶۹ هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۷ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۵ هزار و ۶۳۶ تن سیمان، ۲۷۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۶۸ هزار و ۵۷۳ تن فولاد، ۷۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۸۷۵ تن روی، ۵ هزار و ۸۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۵۷۰ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۷ کیلوگرم شمش طلا و ۴۸۱ دستگاه خودرو هایما دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۸۴ هزار و ۹۰۵ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۹۲ هزار و ۲۷۶ تن مواد پلیمری، ۹۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۳۴ هزار و ۵۸ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۴۸ تن روغن پایه، ۳۴۰ تن عایق رطوبتی و ۱۱۰ هزار و ۲۹۵ تن قیر معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله یک هزار و ۷۵۲ تن کالا بود.

معاملات هفتگی بازارهای بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها