کراکر نفتا

پالایشگاه‌های آسیایی در حال دست و پنجه نرم کردن با حاشیه‌های سود منفی نفتا ناشی از تقاضای ضعیف برای محصولات پتروشیمی هستند و در همین راستا شرکت پتروشیمی ال‌جی کم کره جنوبی از احتمال تمدید دوره انجام عملیات تعمیر و نگهداری در واحد کراکر نفتا «یسو» به دنبال کاهش حاشیه سود خبر داد.

به گزارش کالاخبر به نقل از نیپنا، یکی از مقام‌های شرکت پتروشیمی ال‌جی کم کره جنوبی گفت: احتمال می‌رود این شرکت برای مقابله با حاشیه‌ سود پایین بخش کراکینگ دوره عملیات تعمیر و نگهداری در کراکر نفتا خود را برای یک ماه دیگر یعنی تا دسامبر ۲۰۲۲ تمدید کند.

شرکت پتروشیمی ال‌جی کم کره جنوبی تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده برای واحد کراکر یسو با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن را از اواخر سپتامبر امسال آغاز کرده بود که انتظار می‌رفت تا نوامبر ادامه داشته باشد.

این مقام شرکت پتروشیمی ال‌جی کم کره جنوبی تصریح کرد: این بار ما با توجه به شرایط بازار، کارها را منعطف‌تر پیش می‌بریم از این رو می‌توان دوره تعمیر و نگهداری را تا دسامبر ادامه داد.

پالایشگاه‌های آسیایی در حال دست و پنجه نرم کردن با حاشیه‌های سود منفی نفتا ناشی از تقاضای ضعیف برای محصولات پتروشیمی هستند.

حاشیه سود شکست نفتا در منطقه روز سه‌شنبه (۱۷ آبان‌ماه) در برابر نفت خام شاخص برنت دریای شمال به ۲۲ دلار و ۸۵ سنت به ازای هر تن کاهش یافت.

شرکت پتروشیمی ال‌جی کم کره جنوبی سه واحد کراکر نفتا با مجموع ظرفیت سالانه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها