بورس کالا

در هفته منتهی به ۵ اسفند یک میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۵۴ تن انواع کالا و محصول و ۱۰ هزار دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۵ هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به هفته قبل افزایش ۴.۵۶ درصدی در ارزش را نشان می دهد.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۲۵۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۵ اسفند بود.

در این تالار یک میلیون و ۸۰ هزار و ۷۴۴ تن سیمان، ۲۹۳ هزار و ۴۷۲ تن فولاد، ۸۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۹ هزار تن سنگ آهن، ۹ هزار تن مس، ۸ هزار و ۲۲۵ تن آلومینیوم، ۶۰۰ تن روی، ۲۱۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۸ تن کنسانتره فلزات گران بها و ۱۵ کیلوگرم شمش طلا معامله شد. در این تالار همچنین ۱۰ هزار دستگاه خودرو نیز فروخته شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۵ هزار و ۵۸۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۸ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۵۱ هزار و ۶۳۴ تن قیر، ۱۱۲ هزار و ۵۵۵ تن مواد پلیمری، ۸۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۱ هزار و ۲۲۰ تن مواد شیمیایی، ۲۵ هزار تن لوب کات، ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۶ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن فرآورده های نفتی، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۲۹ هزار و ۵۱۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۲۱ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها