بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ بالغ بر ۳ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۷۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به هفته نخست کاری از افزایش ۳۱.۴ درصدی در حجم و افزایش ۴۷ درصدی در ارزش برخوردار بود. صدرنشینان هفته سوم فروردین، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۷۱ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۹۵۱ هزار تن و فولاد با دادوستد ۵۱۹ هزار تن بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۱۲۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱ هزار و ۱۸۱ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۱۸ فروردین بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۶۸۳ تن سیمان، ۹۵۱ هزار تن سنگ آهن، ۵۱۹ هزار و ۱۸۶ تن فولاد، ۱۳۴ هزار تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۸۵۰ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۶۷۵ تن مس، ۸۰۰ تن روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۸۹ هزار و ۶۳۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۶ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۹۴ هزار و ۲۴۰ تن مواد پلیمری، ۷۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۶۶ هزار و ۶۳۹ تن قیر، ۴۰ هزار و ۷۶۴ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۴۶۱ تن روغن پایه، هزار و ۶۶ تن فرآورده های نفتی و ۲۶۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵ هزار و ۷۲۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۵۵ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها