بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۹ اسفند ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۳۰ تن انواع کالا و محصول و هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۳۹ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به هفته قبل افزایش ۱۳.۴ درصدی در حجم و ۳۳.۱ درصدی در ارزش را نشان می دهد.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۳ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۲۰۱ تن انواع کالا و هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۹ هزار و ۴۶۳ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۱۹ اسفند بود.

در این تالار یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۵۹۰ تن سیمان، یک میلیون و ۴۲۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۱۶ هزار و ۲۴۰ تن فولاد، ۱۱۰ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، هزار و ۲۰۰ تن روی، ۱۰ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۱۲۳ تن مس، ۳۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۲ هزار و ۱۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۹ هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۳۸ هزار و ۷۰۱ تن قیر، ۱۲۶ هزار و ۴۳۶ تن مواد پلیمری، ۷۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۱ هزار و ۶۲۴ تن مواد شیمیایی، ۳۵ هزار هزار تن لوب کات، ۵ هزار تن گوگرد، ۴ هزار و ۸۱۷ تن روغن پایه، هزار و ۴۲۶ تن فرآورده های نفتی و ۴۶۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵ هزار و ۶۵۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۸۱ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها