تالار صادراتی

۱۸۳ هزار و ۱۹۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲.۹ همت در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که نسبت به هفته منتهی به ۱۸ فروردین افزایش ۱۴۲ درصدی در حجم و ۱۴۵ درصدی در ارزش داشت. از نکات قابل توجه معاملات هفته گذشته تالار کیش، تنوع عرضه ها بود؛ به طوریکه قیر، تختال، کنسانتره سنگ آهن، گوگرد گرانوله، الکیل بنزن سنگین و عایق رطوبتی برای صادرات به بازارهای جهانی در بورس کالا معامله شدند.

به گزارش کالاخبر ، ۱۸۳ هزار و ۱۹۷ تن انواع محصول صنعتی و پتروشیمی به ارزش نزدیک ۲ هزار و ۹۳۹ میلیارد تومان در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۵ فروردین فروخته شد.

در جریان معاملات هفته گذشته تالار صادراتی، بیشترین حجم معامله شده متعلق به قیر با دادوستد ۱۰۲ هزار و ۸۴۷ تن به ارزش بیش از یک‌هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان بود.

همچنین در هفته گذشته ۵۰ هزار تن تختال به ارزش یک‌هزار و ۴۵ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد و ارزش فروش ۲۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن ۸۲ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان بود.

در هفته‌ای که سپری شد، ۵ هزار تن گوگرد گرانوله به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان دادوستد شد و ارزش فروش ۲۰۰ تن الکیل بنزن سنگین نزدیک ۴ میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان را رقم زد.

علاوه بر این، ۱۵۰ تن عایق رطوبتی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در تالار کیش فروخته شد.

ارزش معاملات تالار صادراتی به ۳ همت نزدیک شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها