تالار صادراتی

۳۲۳ هزار و ۵۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳.۷ همت در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته پایانی فروردین مورد معامله قرار گرفت که نسبت به هفته منتهی به ۲۵ فروردین افزایش ۷۶.۳ درصدی در حجم و ۲۸.۲ درصدی در ارزش داشت. از نکات قابل توجه معاملات هفته گذشته تالار کیش، تنوع عرضه ها بود؛ به طوریکه قیر، گندله و کنسانتره سنگ آهن، آهن اسفنجی بریکت، شمش بلوم و عایق رطوبتی برای صادرات به بازارهای جهانی در بورس کالا معامله شدند.

به گزارش کالاخبر ، ۳۲۳ هزار و ۵۳ تن انواع محصول صنعتی و پتروشیمی به ارزش بیش از ۳ هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته پایانی فروردین فروخته شد.

در جریان معاملات هفته گذشته تالار صادراتی، بیشترین حجم معامله شده متعلق به قیر با دادوستد ۱۵۷ هزار و ۸۵۳ تن به ارزش بیش از ۲ ‌هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان بود.

همچنین در هفته گذشته ۷۳ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک ۳۲۶ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد و ارزش فروش ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت بیش از ۴۷۷ میلیارد تومان بود.

در هفته‌ای که سپری شد، ۲۲ هزار تن گوگرد گرانوله به ارزش ۷۹.۶ میلیارد تومان دادوستد شد و ارزش فروش ۱۵ تن کنسانتره سنگ آهن بیش از ۴۹ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان را رقم زد.

علاوه بر این، ۵ هزار تن شمش بلوم و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی به ترتیب به ارزش ۱۰۱ میلیارد تومان و ۳ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد.

ارزش معاملات تالار صادراتی به ۳.۷ همت نزدیک شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها