تالار صادراتی

تالار صادراتی بورس کالای ایران در آذر ماه میزبان عرضه ۱.۸ هزار تن محصول بود که یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۲۱ تن از این محصولات مورد معامله قرار گرفت و ارزش ۱۳.۶ همت را رقم زد.

به گزارش کالاخبر ، یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۲۱ تن انواع کالا و محصول صنعتی و پتروشیمی به ارزش ۱۳ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در آذر فروخته شد.

در جریان معاملات هفته گذشته تالار صادراتی، بیشترین حجم معامله شده متعلق به قیر با دادوستد ۵۲۱ هزار و ۹۶ تن به ارزش ۶ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان بود.

همچنین در ماه گذشته ۲۱۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۳ هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان و ۱۰ هزار تن شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد.

در ماهی که گذشت، ۲۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن به ارزش ۸۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت به ارزش ۴۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز در این تالار دادوستد شد.

حجم معاملات گندله سنگ آهن در تالار کیش طی آذر ماه ۵۲ هزار تن به ارزش ۲۳۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان بود و ارزش معاملات ۲۰ هزار تن گوگرد گرانوله ۵۸ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان بود.

در آذر همچنین ۲ هزار تن سبد میلگرد مخلوط به ارزش ۴۲.۸ میلیارد تومان، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی به ارزش ۳.۴ میلیارد تومان و ۲۵ تن گوگرد پودر به ارزش ۱۵۱ میلیون تومان دادوستد شده بود.

نگاهی به معاملات تالار صادراتی بورس کالا در آذر ماه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها