بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۲۶ تن انواع محصول به ارزش ۳۶ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد بیشترین حجم معاملات را در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز بیشترین حجم معاملات تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۶۵۱ تن انواع کالا به ارزش ۲۴.۷ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۹۳۸ تن سیمان، ۷۴۱ هزار تن سنگ آهن، ۴۲۲ هزار و ۲۳۸ تن فولاد، ۲۳۱ هزار و ۲۵۰ تن آهن اسفنجی، ۱۷ هزار و ۲۱۰ تن آلومینیوم معامله، ۷ هزار و ۹۳۰ تن مس، یک هزار و ۱۸۵ تن روی، ۲۰۰ تن کک و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۲۱ هزار و ۷۶۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹.۱ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۸۴ هزار و ۹۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴۰ هزار و ۴۴۹ تن قیر، ۱۰۲ هزار و ۸۷۷ تن مواد پلیمری، ۵۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۱۰۳ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۹۷۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۵۲۱ تن روغن و ۵۷۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

تالار کشاورزی نیز شاهد معامله یک و نیم تن زعفران به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی هم معامله ۲۲ هزار و ۶۲۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش۷۲.۲ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها