بورس کالا

در هفته منتهی به ۹ تیر ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۱۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹.۴ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۳۰۴ تن انواع محصول به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۶ تن سیمان، ۲۵۷ هزار و ۶۸ تن فولاد، ۱۷۶ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۴۰ هزار و ۱۹۰ تن روی، ۶ هزار و ۴۴۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۴۵ تن مس، و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به تیر، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۰ هزار و ۴۶۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۳۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ تن قیر، ۵۵ هزار و ۴۴۳ تن مواد پلیمری، ۴۸ هزار تن لوب کات، ۱۸ هزار و ۱۹۹ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۸۷۵ تن گوگرد، ۹۱۹ تن روغن، ۶۵۰ تن فرآورده های نفتی، ۴۶۰ تن عایق رطوبتی و ۴۲۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

تالار کشاورزی هم میزبان معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۱۴ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۷ هزار و ۳۶۴ تن انواع کالا به ارزش ۷۰۶ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها