رضوانی فر

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا اعلام کرد که هیچ چیز به اندازه حذف رانت چند هزار میلیارد تومانی دلال‌ها به واسطه استقرار سامانه سیمان یاب و عرضه سیمان در بورس کالا لذت بخش نیست. پیش از این مدیرعامل شستا در مراسم آیین راه اندازی رسمی معاملات سیمان در بورس کالا گفته بود: در مسیر شفافیت و ورود کالاها به بورس کالا با افرادی مواجه هستیم که با پول خرج کردن در تریبون های رسمی و غیر رسمی هیاهو ایجاد کرده و موضوعات خلافی را مطرح می کنند، در این زمینه انتظار داریم با ورود دستگاه قضا، با مخالفان شفافیت اقتصادی برخورد قاطع شود.

به گزارش «کالاخبر»، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

رشد ۲۶ درصدی تناژ تولید، ۶۷ درصدی درآمدهای تلفیقی و بیش از دو برابر شدن سود خالص تلفیقی گروه سیمانی شستا غرور آفرین است؛ اما هیچ چیز به اندازه حذف رانت چند هزار میلیارد تومانی دلال‌ها به واسطه استقرار سامانه سیمان یاب و عرضه سیمان در بورس کالا لذت بخش نیست.

رضوانی فر در آیین راه اندازی معاملات سیمان در بورس کالا نیز گفته بود: بیش از ۳۰ میلیون تن سیمان هلدینگ های شستا در راه بورس کالاست و سایر کالاها از جمله تایر نیز به زودی با ورود گسترده به بورس کالا از مشکلات قدیمی بازار از جمله فاصله قیمت بازار آزاد و شرکت ها رهایی پیدا می کند.

مدیرعامل شستا تاکید داشت: در مسیر شفافیت و ورود کالاها به بورس کالا با افرادی مواجه هستیم که با پول خرج کردن در تریبون های رسمی و غیر رسمی هیاهو ایجاد کرده و موضوعات خلافی را مطرح می کنند، در این زمینه انتظار داریم با ورود دستگاه قضا، با مخالفان شفافیت اقتصادی برخورد قاطع شود.

گفتنی است، از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا طی سال جاری شاهد معامله ۱.۵ میلیون تن از این محصول به ارزش بیش از ۶۵۹۷ میلیارد ریال از سوی ۳۴ شرکت وابسته به هلدینگ های مختلفی از جمله شستا، غدیر و سایر هلدینگ ها و شرکت های سیمانی هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها