بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۶ شهریور ماه یک میلیون و ۸۶۵ هزار تن انواع کالا به ارزش ۹۵ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که سیمان، سنگ آهن و فولاد در تالار صنعتی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و لوب کات در تالار پتروشیمی در صدر جدول سنگین ترین خریدهای هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۷۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۲۳ هزار تن سیمان، ۲۵۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۵ هزار و ۴۱۲ تن فولاد، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی، ۱۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۵۲۰ تن مس، ۴ هزار و ۲۲۵ تن آلومینیوم، ۱۸۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲ کیلو گرم شمش طلا معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۸۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۵۶ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۲۴۶ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۳ هزار و ۱۲۳ تن مواد پلیمری، ۵۸ هزار تن لوب کات، ۵۵ هزار و ۸۹۹ تن قیر، ۳۶ هزار و ۲۰۵ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۵۲۰ تن گوگرد و ۳ هزار و ۳۱۱ تن روغن پایه معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۷۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها