بورس کالا

در هفته منتهی به ۷ بهمن ماه یک میلیون و ۵۷۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۱ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. در تالار محصولات صنعتی و معدنی سیمان، فولاد، سنگ آهن و آهن اسفنجی تناژهای بالایی را به ثبت رساندند و مواد پلیمری، قیر و وکیوم باتوم برترین های تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۱۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۱ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۷۴۶ هزار و ۵۶ تن سیمان، ۲۳۴ هزار و ۲۵۲ تن فولاد، ۱۷۵ هزار تن سنگ آهن، ۱۱۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۳۵ هزار و ۴۲۰ تن شمش روی، ۵ هزار و ۴۸۰ تن مس، ۴ هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم، ۳۵۰ تن شمش سرب، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲۲ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۵۰ هزار و ۲۱۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۴ هزار و ۳۸۲ تن مواد پلیمری، ۵۳ هزار و ۷۵۴ تن قیر، ۴۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۷ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۲۹۷ تن مواد شیمیایی، ۳۵۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۳۵۲ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۵۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۱۰ هزار و ۸۷۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها